20091022

grandes verdades de um escritor sueco

Jag ville åka till Sverige innan du dör för att få dessa vita kvinnor som snö och varmt som fan (inte att jag har gått åt helvete ... jag nästan) tycker det är att min önskan slår in och jag är hans åttiotalet ... och inte kommer att göra skit, eftersom det kan inte konkurrera med lapparna ... åka till Sverige för att se Greta Garbo, Ingrid Bergman, Dolph Lundgren och Anita Ekberg ABBA Roxette och Europa, trots att landet är en verklig fabrik Heavy Metal och bodar, och kallade Indie Rock / Indie Pop Soundtrack of Our Lives, Therion, The Hives, Mando Diao, The Ark, International Noise Conspiracy, Backyard Babies, Hellacopters, Millencolin, Clawfinger, The Cardigans, Hammerfall, In Flames, Dark Tranquility, Arch Enemy, Bestial hån, Marduk, At the Gates, Hypocrisy, Dark Funeral, Watain, Dissection, Yngwie Malmsteen, Candlemass, The Hives, Entombed, Håkan Hellström, Dismember, Hellfueled, Amon Amarth, Setherial, Crashdïet, Bathory, Katatonia, Lord Belial, Opeth. Inga pop stå ut Marie Fredriksson och Per Gessle (Roxette), Peter Jöback och Carola. I jazz Voval det stora namnet är sångerskan Monica Zetterlund. Litteraturen i Sverige är också levande och aktiv, med Sverige den tredje största antalet nobelpristagare i litteratur. Inom idrotten, sticka ut spelarna Björn Borg och Stefan Edberg, spelarna Henrik Larsson och Zlatan Ibrahimović, skidåkaren Anja Pärson, golfaren Annika Sörenstam och lyftare Magnus Samuelsson musu och någon idiot ... jag kopierat och klistrat mesta av denna text ful ... ingen ens care!

Nenhum comentário:

Postar um comentário

coisa escrita